.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ويژگي مهم موشك بالستيك "قيام" + عكس

رئيس سازمان صنايع هوافضا وزارت دفاع گفت: موشك بالستيك قيام قابليت پرتاب از انواع لانچرهاي خاص را دارا بوده و سرعت آماده سازي آن به حداقل ممكن رسيده است.

سردار سيد مهدي فرحي رئيس سازمان صنايع هوافضا وزارت دفاع در گفتگو با فارس، با اشاره به آزمايش موفقيت‌آميز جديدترين موشك بالستيك ساخت متخصصان دفاعي كشورمان با نام "قيام "، توليد اين موشك را ورود به عرصه جديد در ساخت موشك‌هاي بالستيك دانست و افزود: يكي از مهمترين ويژگي‌هاي موشك قيام، نداشتن بالك است كه علاوه بر افزايش سرعت، قابليت پرتاب موشك از انواع لانچرهاي خاص را به آن مي‌دهد.
فرحي موشك قيام را يك موشك با برد متغير توصيف كرد و افزود: "قيام " بنا بر ماموريت‌هاي تعريف شده، مي‌تواند اهداف را در فواصل مختلف مورد اصابت قرار دهد.
وي كيفيت موشك قيام را در سطح بسيار مطلوب ارزيابي و تصريح كرد: در حقيقت مي‌توان گفت تجربه 25 ساله صنعت دفاعي كشور در عرصه هوافضا، در اين موشك خلاصه شده است.

* ويژگي‌هاي متنوع رادارگريزي در "قيام " لحاظ شده است

رئيس سازمان صنايع هوافضا وزارت دفاع، سرعت آماده سازي و شليك موشك قيام را يكي ديگر از ويژگي هاي مهم آن دانست و گفت: اين زمان به حداقل ممكن رسيده است.
فرحي در خصوص رادارگريزي موشك قيام نيز خاطرنشان كرد: تمامي ويژگي‌ها از قبيل جنس، مواد و ديگر خصوصيات، در اين موشك مد نظر قرار گرفته است.
وي در پايان با اشاره به توليد نسل جديد موشك فاتح 110 اظهار داشت: دقت بسيار بالا در مورد اصابت قرار دادن اهداف از ويژگي‌هاي مهم موشك فاتح 110 محسوب مي‌شود.








استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1389
ایران آزاد و قدرتمند آرزوی هرایرانی میباشد .از صمیم قلب به دست اندر کاران خسته نباشید میگو یم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.